12 Haziran 2012 Salı






Yeniden merhaba

Sesleri duyar gibiyim,''Nalan hanım blog açtı,iki satır yazdı,bir daha kendisinden haber alınamadı''.Sormayın arkadaşlar ,atölyemde büyük bir tadilat işine giriştim.Yanımdaki dükkanı kiraladım ve aradaki duvarı kırdırıp ,atölyemi büyütüyorum.Ustaların biri gidiyor biri geliyor,ben de kafayı yiyiyorum.Neyseki işleri yoluna koydum sayılır,atölyeyi topladım ,üretime ara verdim.Atölyede tadilat devam ederken,fırsattan istifade biraz tatil ,biraz da alışveriş için 19 Haziran sabahı Amerika'ya uçuyorum.Bir ay süreyle Amerika'da olacağım.Şimdiden craft ürünlerini bulabileceğim hobi marketleri belirledim bile.Çeşitli kesme makinaları,damgalar,peçeteler,decoupaj kağıtları ve daha pek çok yardımcı malzemeler almayı planlıyorum.Tek sorun hava alanında kilo sınırını aşmamak.Dönüşte güzel bir enerjiyle çalışmalarıma devam edeceğim.şimdi sizler için biraz decoupaj resimler yayınlıyorum,güzel projelerinizde kullanmanız dileklerimle.







































































































S

5 yorum:

  1. Nalan Hanm merhaba...Öncelikle blogunuz hayırlı olsun.Ben atölyenizi ziyaret etmiştim fakat sizinle tanışamamıştık,yaptığınız çalışmalar övgüyü fazlasıyla hakediyor.Size iş yaşamınızda bol kazanç ve başarı diliyorum...Dekopajlar için ayrıca teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeynep hanım güzel dilekleriniz için teşekkür ederim.vallahi blog konusunda biraz acemiyim.hani derler ya ,''sürçülisan edersek affola''.Eh yavaş yavaş bu işi de öğreneceğiz.ben de size çalışmalarınız da başarılar diliyorum.Aydın'a gelirseniz beklerim.

      Sil
  2. Bloğunuz hayırlı olsun.
    Dekupaj resimleri için özellikle de fonlar için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Emel hanım.Eminim bu dekupajlar güzel ellrinizde hayat bulacak.ilham perileriniz hep yanınızda olsun,sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Nalan hanım blogunuz hayırlı olsun.Bu sene ahşap boyama kursuna katılmıştım resimler harika paylaşım için teşekkürler.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil